Ja, je betaalt steeds via een beveiligde website. Zie je het slotje bovenaan in je browser? Dat wil zeggen dat je transactiegegevens veilig worden verstuurd.

Ja, je kan betalen zowel met de kaart als met de Bancontact app of de app van je bank.

Ja, dat is mogelijk. Je kan betalen met VISA, Mastercard of American Express.

Ja, dat kan! Vanaf we je betaling hebben ontvangen, verwerken we je bestelling.

Je kan helaas nog niet met maaltijdcheques betalen. Binnenkort zal dit wel mogelijk zijn.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een mail naar boekhouding@ncma.be en vermeld je referentienummer dat je vindt in de bevestigingsmail en onder ‘Mijn bestellingen’ in ‘Mijn account’. Het bedrag krijg je binnen 3 dagen terug op je rekening gestort.

Is je geld afgeschreven? Wacht dan een uurtje en kijk je spam-box even na. Heb je nog geen orderbevestiging ontvangen na een uur? Mail naar info@drinkspaal.be en vermeld je referentienummer dat je vindt in de bevestigingsmail en onder ‘Mijn bestellingen’ in ‘Mijn account’.

Is je geld niet afgeschreven? Dan is je betaling niet gelukt en kan je opnieuw bestellen.