Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, gaan we aan de slag om deze klaar te maken voor verzending. Op de dag van de levering belt onze chauffeur je op om af te spreken hoe laat hij kan leveren.

Het is voor ons praktisch niet mogelijk om in heel België te leveren. Daarom leveren we enkel in de gemeente van onze winkel en omliggende gemeenten.

Valt jouw leveringsadres hier niet onder? Dan kan je je bestelling nog steeds ophalen in onze winkel. Dit geldt ook voor bestellingen vanuit Nederland.

Leveren we niet in jouw gemeente? Bekijk hier onze andere winkels en waar zij leveren.

Ja, tijdens het bestellen geef je het leveradres in waar je bestelling geleverd moet worden. Wil je de factuur laten opsturen naar een ander adres? Dan vink je onderaan ‘Factuuradres is hetzelfde als bovenstaand leveringsadres’ uit. Vervolgens kan je de adresgegevens ingeven.

De verzendkosten zijn afhankelijk van het aankoopbedrag van je bestelling.

  • Is je bestelling minder dan €30? Dan betaal je €10 verzendkosten.
  • Is je bestelling meer dan €30? Dan wordt je bestelling gratis verzonden.

We proberen je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Onze chauffeur belt je op voorhand op om een passend tijdstip te bepalen.

Ja, je kan je bestelling ook ophalen in onze winkel. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van het aankoopbedrag van je bestelling.

  • Is je bestelling minder dan €30? Dan betaal je €10 kosten voor de verwerking.
  • Is je bestelling meer dan €30? Dan kan je je bestelling gratis afhalen.

Onze chauffeur belt je op voorhand op om een passend tijdstip te bepalen. Zo kunnen jullie samen bespreken wat er mogelijk is.

Mail naar info@drinkspaal.be en vermeld je referentienummer. Je vindt je referentienummer in de bevestigingsmail en onder ‘Mijn bestellingen’ in ‘Mijn account’. We bekijken graag met je wat er mogelijk is.

Neem dan contact met ons op via mail naar info@drinkspaal.be en vermeld je referentienummer. Je vindt je referentienummer in de bevestigingsmail en onder ‘Mijn bestellingen’ in ‘Mijn account’.

Neem dan contact met ons op. Dit kan per mail via info@drinkspaal.be vermeld je referentienummer. Je vindt je referentienummer in de bevestigingsmail en onder ‘Mijn bestellingen’ in ‘Mijn account’.